Meeting You Loving You
Su Zhi Nian (Deng Chao Yuan), a mysterious transfer student with special powers, encounters Song Qing Chun (Zhang Xi Ye) during a confrontation with school bullies. When his powers mysteriously fail around her, he is forced to erase her memory. Four years later, Qing Chun is a successful TV news presenter who unexpectedly shares a stage with Zhi Nian, now a powerful business leader. Despite their frosty past, they are drawn together when family and professional challenges force them to cooperate. A twist of fate compels them to live together for 100 days, creating unexpected complications in their relationship.