Melbourne: Real Housewives Of...
The Real Housewives of Melbourne takes viewers on a wild ride into the extravagant lives of five of Australia's most privileged, powerful and glamorous women as they reveal intimate, often outrageous details about their relationships, career triumphs, pitfalls and family drama.
The six new housewives meet for the first time at an important event in the Melbourne social calendar.