Operation Sabre
After the assassination of the Prime Minister, the police begin Operation Sabre; Danica gets barred from reporting.
Boris and Ljuba discover that the sniper is from the Special Ops unit; Danica investigates unsolved political murders from the past.
Ljuba loses patience and demands to interrogate the SWAT team members who killed the Zemun Clan leaders; Ljuba turns to Danica for help.