Orphan Black
After learning she's a clone, Sarah's only intention is to get the money and leave town. Everything changes when the body she buried is found and 'Beth' is assigned the case. Now the hunter becomes the hunted and Sarah is close to finding the killer.
Sarah comes to the realisation that the survival of the Orphans will take more than police work. Her reunion with Kira is in jeopardy and though she may be getting closer to the killer, the killer could expose her cop con.