Our House
Fiona Lawson arrives home to find strangers moving into her home and her husband, Bram, missing. As this discovery hits her, Fi realises the secrets and lies are only beginning.
Fi finally discovers the truth behind the house sale and confronts those responsible. Meanwhile, Bram, on the run, must come to terms with his own actions.