Planet Sheen
Sheen Estevez, best pal of Jimmy Neutron, takes Jimmy's top-secret spaceship out for a spin and winds up crashing it onto the planet Zeenu. He wants to go home, but he's more than four million light years away, and the spaceship needs repairs.
Sheen crash lands on planet Zeenu. The Emperor mistakes him for a genius, a two-headed princess falls in love with him, the evil Dorkus vows to destroy him, and that's just day one.
Is This Cute? / The Boy Next Dorkus
The Emperor hires a tutor for Sheen to prepare him for a visit from Boh-Rok the Destroyer; Sheen moves across the street from Dorkus.
Sheen tries to track down Aseefa's pet Chocktow; Princess Oom's ex-boyfriend returns to Zeenu and discovers that she is in love with Sheen.
Sheen challenges competitive librarian acrobats to a book-stacking competition; Sheen grows a tortilla monster that threatens the citizens of Zeenu.
Sheen invents an "all get, no give" holiday that nearly destroys him; Aseefa is imprisoned for making a scary face.
Sheen and Aseefa star in Dorkus' play; Sheen sells a non-existent product so he can build a suit out of money.