Randy Cunningham: 9th Grade Ninja
Armed with only a superhuman ninja suit, unlikely hero and ninth-grader Randy Cunningham battles evil and protects the world from destruction.
Last Stall on the Left/Got Stank
Randy Cunningham discovers that he has been selected to become Norrisville's newest Ninja. When his classmate gets stanked by a sorcerer, Randy must discover the secret to save him.
When Randy sneaks into Bash's party, he discovers that it is a plot to reveal the Ninja's identity. Randy discovers that his enemy's science project was created to destroy The Ninja.
Howard claims to know the identity of The Ninja, so McFist decides to kidnap him to try and learn the truth. Randy searches for a mythical golden doctor's note in an old gym.
Randy inadvertently resurrects the mad scientist. On Halloween, Randy and Howard wonder how - and why - people are turning into zombies.
Randy is surprised to discover the identity of his enemy, who is a Norrisville philanthropist. A Mexican Death Bear Monster wreaks havoc at school, and Randy and Howard fear they should have paid more attention in Spanish.