Reckoning
Mike launches back into his old investigation after Gretchen is found dead and all the clues point to the Russian River Killer, aka RRK.
The investigation leads Mike and his partner Cyd to a nearby town, where they learn about a woman who went missing 26 years ago.
As a father-son hunting trip takes an interesting turn, doubts are cast over whether Gretchen was in fact a victim of the RRK.
A tormented Leo finds himself tested at every turn as he struggles to keep his demons in check; Mike's concerns about his son grow after he disappears from school.