Running Point
A reformed party girl must prove herself as a businesswoman when she's unexpectedly put in charge of her family's pro basketball team.
Newly installed as the Waves president, Isla faces her first dilemma of whether to trade a foul-mouthed player who's not living up to his potential.
Joe Pesci
With her brothers considering a coup, Isla must act fast to salvage a lost sponsorship; an even bigger surprise awaits the entire Gordon family.
After Travis insults a sponsor, Isla does damage control with catastrophic results; Ali helps a bewildered Jackie adjust to his new position.
At the league's owners' conference, Isla chases a game-changing deal; Ness and Sandy discover that sharing a home means sharing more than just space.
Isla and Lev's long delayed engagement party raises questions about religion and commitment; Jackie tries to shake up the Waves halftime show.
A false report that the Waves might trade Marcus puts Isla on the defensive; Dyson's free throw woes call for an unusual intervention.