Sammy & Co.
Our heroes, two young turtles, Ricky and Ella, live in a reef village, right next to a deserted island. The coral reef is like an aquatic village where natural elements help structure the living space while protecting them from intruders. Only a rift enables Ricky and Ella to have access to the big wild blue ocean, full of danger.
When Albert and his pilot fish, Alpha, won't stop fighting, Ricky and Ella find Alpha a new job with a barracuda, but the pair drives everyone crazy.
When a terrifying unknown creature attacks the reef, Big Boss plays protector and makes a move to take over, but the children smell something fishy.