Shadowverse
This Is My Brilliant Plan!
The Seventh Flame Shadowverse club has to get more members if they want to survive. But everyone who wants to play Shadowverse has already joined a club, so where can they find new members? Light has a brilliant plan...
Light wants Shinobu to join Seventh Flame, but she'll only listen to him if he can beat her first. The only problem is... he has no idea how to play Shadowverse!
Light faces off against Gentleman, a strategic genius who uses the avatar of a magician's rabbit.
The gang meets Ren, a young girl with Fifth Sword; she likes running and working out, but feels left out when she's with the other girls in her club.