Sonic X
After Sonic and his friends are sucked into the human world, they must face off with Eggman and recover all the Chaos Emeralds to get back home.
Chaos Control Freaks
Sonic and Dr Eggman race against each other to get the seventh chaos emerald and in the process Sonic finds himself thrown through time and space.
Infiltrate! Area 99
Sonic finds out that his friends Cream and Cheese are being held at a military research facility and rushes off on a rescue mission.
Amy and Knuckles take refuge in the sewers as they flee from the authorities. Meanwhile, Dr Eggman starts wreaking havoc on the city, claiming that he will make this world his own.
Chuck suspects Sonic and the others will be able to go back to where they came from by using the power of the Chaos Emerald.
After leaving Sonic and the others behind, Knuckles is contacted by Eggman who claims he wants to collect the Chaos Emeralds to return to their own world.
Dr Eggman sends a robot teacher to Christopher's elementary class, hoping to brainwash the children and help his goal of world domination.