Sonic Underground
Sonic, Manic and Sonia must battle Dr. Robotnik and his evil sidekicks, with the aid of their metal medallions, and bring peace to Mobius and find their mother! Will they defeat Robotnik? The resistance begins on Sonic Underground!
A homecoming is interrupted for Sonic, Sonia and Manic when Sleet and Dingo arrive to collect back taxes after returning to their birthplace.
Sonia discovers that the watch she received from her friend is actually a monitoring device for the Robotnik Intelligence Agency.
Sleet and Dingo make a plan to collect the taxes due to Robotnik but they intend to keep it for themselves.