Sons of Tucson
The Gunderson brothers hire a man to pose as their father while their real dad is in prison.
Break In
Ron looks for a way to benefit from the situation when a string of burglaries have the neighbourhood on edge.
Ron befriends a cop; Robby's play date interferes when the boys try to make a movie.
Ron's behaviour makes Robby's teacher become suspicious; the boys try to create 15 years of photo history with Ron.
Ron takes care of the Gunderson boys when they get chicken pox; Brandon falls for a girl.
At an out-of-town debate tournament, Gary learns what his teammates really think of him; Angela volunteers to watch Brandon and Robby.