Summer Memories
Follow the adventures of best friends Jason and Ronnie as Jason looks back on the most pivotal summer of his life. This is Jason’s summer of change…and he fears change. Lucky for him, he has his adventurous BFF Ronnie right by his side.
Jason attempts to turn his home into a hotel with help from Ronnie; everyone tries to avoid fun to keep summer from ending too soon.
It's Tim's birthday and he does not want a party, but Jason thinks it means the opposite; Jason and Ronnie get stuck babysitting a monster baby.