Sydney to the Max
Sydney lives with her single father, Max, and grandmother, Judy, as she navigates the challenges of middle school life. Max often remembers when he was Sydney's age and realises he and his daughter have a lot in common.
Can't Dye This
Sydney is looking to get a new hairstyle for the first day of seventh grade, but her father disagrees. Olive lends a hand.
Who Let the Dogs In
Sydney wants to adopt a dog, but Max doesn't think she's ready for the responsibility; a flashback to young Max reveals that he also wants a dog, but his mother gives him a pet turtle instead.
Max tracks Sydney's phone after he suspects that she snuck out to a concert with Olive against his wishes; his parenting dilemma reminds him of his childhood when his mum paged him on his beeper incessantly to track his whereabouts.
Olive and Sydney are hired to watch the brother of one of the popular kids in their class. The task is more stressful than it seems and they start to struggle.
Leo and young Max get into a fight when Max continues to forget his job responsibilities at the arcade; Olive and Sydney are excited about their upcoming week-long sleepover.