Teachers
The teachers are put in charge of bullying prevention at Fillmore; Mrs Adler confronts her past as a tortured teen.
Everyone's on their best behaviour for the Superintendent's visit, but one of Ms Feldman's students has other plans. Ms Snap auditions for 'The Bachelor'.
Ms Watson considers that her ex may have moved on. Ms Cannon tries to put an end to cliques among teachers.
A drunken moment at the bar makes Ms Bennigan question everything, meanwhile Ms Feldman is overly honest on her health questionnaire.