The Confession
When Patricia Hall vanishes from the small Yorkshire town of Pudsey, her husband Keith becomes a suspect. After a year, Keith Hall falls in love with a beautiful stranger, and the terrible truth about his wife's disappearance seems to emerge.
Patricia Hall's disappearance becomes an unsolvable mystery as the police fail to find any evidence against Keith, her husband and the prime suspect.
A new romance in Keith's life becomes the key to solving the mystery of Patricia's disappearance. However, the police hit a brick wall after a minor technicality snatches success from their hands.