The Crimes That Changed Us
Andrea Yates
Andrea Yates appears to have the perfect family. But when her fascination with religious ideas lead her to believe Satan is sending messages, she drowns all five of her children.
A Mexican-American singer is on the cusp of international superstardom when one fateful visit to a Texas motel cuts her young life tragically short.
Louise Woodward, an 18-year-old au pair from Britain, is accused of murdering eight-month-old Matthew Eappen by violently shaking him.