The Ex-PM
As our third longest serving Prime Minister, Andrew Dugdale mattered. He dined with presidents and kings, hosted world summits and changed the lives of millions of his fellow Australians. But now he's retired; a not-so-elder statesman with time on his hands to ponder the question - was it all worth it? Not that he's asking of course. No, his inquisitive and over enthusiastic ghostwriter Ellen has an unhelpfully insatiable appetite for the truth.