The Liquidator
Bricks And Mortals
After walking into a potentially lucrative deal, Jeff is forced to pick up the gavel and host an auction if he's going to profit.
Jeff messes with his staff with unannounced shipments, then goes into overdrive to sell the merchandise.
Jeff strikes while the iron sizzles and starts flipping merchandise before taking possession; he attempts to juggle enough deals to pull it off.
Jeff goes crazy when he comes out on the losing end in a pricey electronics deal; when some wise guys and a rabbi beat Jeff up for a deal, it's up to him to keep his cool.
A librarian-in-training must navigate the politically incorrect boy's club during her initiation into Direct Liquidation.