The Magic Canoe
Frustration builds for Pam as she doesn't say what she really wants, but when she meets the chicoque she realises that it would be better to say what bothers her.
Nico 'cries wolf' to get the others' attention, making them angry. He soon realises that 'crying wolf' can have unpleasant consequences.