The Substitute
Celebrities are transformed by a team of special effects artists to go undercover as substitute teachers, surprising classrooms full of unsuspecting students.
Jace Norman
A team of special effects artists transforms actor Jace Norman into a completely unrecognisable substitute teacher who is ready to give students at Luther Burbank Middle School an unforgettable surprise.
Special effects artists transform John Cena so he can go undercover as a substitute teacher to surprise a class of unsuspecting students.
Actor Rico Rodriguez goes undercover as a wacky neat freak, an intense karate instructor, and a middle school sub, while his sister Raini Rodriguez pulls the strings behind the scenes.