Total Control
Fearless Indigenous senator Alex Irving finds herself at the centre of media attention after a shocking event, then must deal with betrayal inside the government.
Alex proves she is an asset, brokering a deal between native titleholders and the government; JC resorts to hitchhiking to try and meet Alex.
Back in Canberra, Alex and the prime minister play a game of political cat-and-mouse. The only person that can help Alex is JC, who gets spooked before they can meet.
Alex declares war on her party in her pursuit of justice for JC. She constructs a plan in the face of the PM's double dealings that could have catastrophic consequences for the government.