True Jackson, VP
True is assigned the task of looking after Dakota North, a very high-maintenance teenage supermodel, who has a series of unreasonable demands.
When True has to design gear for a skateboarder, she and Lulu go undercover as boys in an all-boy skate club.
True is unaware that the Mad Style dress she lent to Lulu is a one of a kind prototype; True helps Jimmy's band get their first gig.