Unlucky Ploy
A recently jilted young man becomes entangled in the lives of two women, who just happen to share the same name.
As everyone prepares for the wedding, Ploy tells her mother she wants to call off the wedding. Her parents deliver the news to her friends.
Ploy picks up her wallet from the floor and asks Nai to buy her a drink. Nai feels strange when he sees Ploy, who has the same name as his ex-girlfriend.
Ploy's parents secretly visit the house where Ploy lives and are surprised to see that it is shabbier than expected.
Ploy is happy as she remembers how good Nai has been to her; Ploy's boss blames her for the team's decline in sales.
Nai can't help but laugh as he remembers Ploy accidentally dropping her underwear before going to bed.
Ploy is taken into the hospital due to hyperventilation and realises her illness was triggered by her heartbreak with Nai.