Watching You
After a passionate one-night stand, Lina discovers that hidden cameras have captured the affair. Amid mounting paranoia and threats, she sets out to unmask the voyeur.
Lina races against the clock to uncover the voyeur, and is shocked to learn that they may be closer than she imagined.
In the aftermath of a tragic loss, Lina suspects a darker truth hidden within her inner circle.
Months later, Lina enjoys a new relationship, but an innocuous encounter reveals the past isn't as buried as she hoped.
Lina faces the consequences of uncovering the truth and finds herself in an intense psychological mind game with life and death stakes.
With her life destroyed, Lina hunts down the insidious voyeur responsible for her suffering, determined to bring them to justice no matter the cost.