What's Wrong With Secretary Kim
A narcissistic executive gets romantically involved with his secretary after nine years of having a professional relationship.
I Want To Pick Up My Life Now
Kim Mi So tells her boss, Young Joon, that she's quitting her job as his secretary, and he tries to do whatever he can to make her stay.
To try to make Mi So stay at her job, Young Joon proposes to her; Yoo Shik gives Young Joon advice on how to win over women.
Young Joon gives Mi So her retirement present at the park; Mi So goes out on a date, which worries Young Joon.
Young Joon and Mi So accidentally get trapped in a room together; Young Joon's brother, Sung Yeon, returns after three years.
Young Joon confesses his feelings to Mi So and continues to fight off Sung Yeon; A wager regarding Mr. Ko stirs up the workplace.
Mi So takes leave for the first time in nine years and Young Joon joins her; Mi So gets a call from her date, Byung Heon.