Wild Pacific Rescue
Baby Sea Otter Finds a Family
Join the vet and his team in saving a massive sea lion caught in a plastic noose, and then visit the Rescue Centre, where a harbour seal pup may lose its eyesight and a baby sea otter needs a risky but life-saving surgery.
Battle to Save a Sea Lion
Battle wind and waves to find a sea lion trapped in a plastic ring. Then visit the rescue centre, where over 80 orphan seals must be fed several times a day to prepare for release into the wild, and see an Amazonian duck get a miraculous operation.