Will
In 1589, a young William Shakespeare arrives from Stratford to an electric London punk-rock theatre scene. This seductive, violent world inspires Will to dream big, but his talent faces rioting audiences, religious fanatics and raucous sideshows.
Cowards Die Many Times
Wracked with guilt over the arrest of a rival playwright, Will makes a dangerous confession to the beautiful and rebellious Alice; the future of the theatre becomes threatened when another playhouse tempts crowd-pleasing actor Kemp.
Will has an epiphany that could lead him to success, but he needs Alice's help; a charismatic fugitive from Will's past burdens him.
Marlowe introduces Will to the decadent elite of London, but things take a macabre turn; Alice becomes disillusioned; Will must fight for all that he holds dear.
An unexpected arrival sends Will's world spinning; a transcendental experience leads Marlowe to deal with his past; Topcliffe deciphers a code that throws Will into a life-and-death situation.
Tensions rise as Will and Alice continue to collaborate; Anne attempts to adjust to London life; love forces Marlowe to confront his darkest fears; Presto confronts true evil.