You Are Here
Savannah
Colman Domingo travels to Savannah, Georgia, to celebrate the end of Fear the Walking Dead with his friend and co-star Kim Dickens. He further confronts his complicated feelings about the South with a trip to Wormsloe Plantation.
Philly
Colman Domingo visits his hometown of Philadelphia where he straps on his roller skates and grabs a cheese steak with old friends, chats with Pulitzer Prize winner James Ijames, and has an emotional family reunion.
Colman Domingo returns to his Broadway roots in New York City and reunites with his "Passing Strange" castmates for a look at how Black theatre, and Colman's career, have evolved.
Colman Domingo arrives in Chicago ready to reflect on his time filming "Candyman" in Cabrini-Green; after swinging through a circus class, it's time for deep-dish with renowned theatre director Mary Zimmerman.