Zach Stone Is Gonna Be Famous
A young man decides to skip college and find fame on a self-funded reality show.
Christy asks Zach out on a date and insists on bringing the cameras; Zach wonders if there is a sex tape in his future.
Zach challenges Nick to a cook-off; Nick invites Zach to cater a party for his parents.