S2, A11: Met behulp van zijn waanbeeld 'Three Finger Brown' zet Pierce zich in voor een autistische tiener die wordt verhoord in een moordzaak. Decaan Haley gooit zijn charmes in de strijd om een veelbelovende, jonge neurowetenschapper over te halen om naar CLMU te komen.