S1, A4: Pernille ontmoet Bjørnars ex en de Nordberg Choir repeteert voor hun lenteconcert. Het gezin maakt eindelijk kennis met Stephen en Pernille wordt boos wanneer ze de grootouders van Leo ontmoet.