Bent
When a drug bust goes wrong, ex-cop Danny Gallagher’s quest for justice leads him to the car-bomb murder of a government official’s wife. When Gallagher learns that the woman’s secret lover was a seductive federal agent, he finds himself under fire. But from whom—his own cops, a vengeful drug lord, the CIA, or someone even more ruthless?