Cap sur El Cap
Seb Berthe droomt ervan de Dawn Wall te beklimmen-zonder te vliegen. Met 6 klimmers, 2 zeilers en een hond zeilen ze naar Amerika, doorkruisen Mexico in een aftandse bus en trotseren epische uitdagingen op El Capitan. Een wilde, authentieke reis van vriendschap, doorzettingsvermogen en klimroem.