Wild Days
Vier vrienden uit Savoie wagen een gedurfd plan: 50 dagen zelfvoorzienend leven in het Denali-massief in Alaska. Wild Days volgt een veeleisende reis waarin de tijd zich uitstrekt, vriendschappen op de proef worden gesteld en sterke banden ontstaan in de wildernis. Bekroonde documentaire.