The Summit Within
Gewonde, geblesseerde en zieke veteranen van over de hele wereld trekken naar Colorado om een 4000+ meter hoge top te beklimmen en de Great Sand Dunes te doorkruisen. Een fysieke en mentale beproeving waarin de natuur hun littekens helpt helen.