Courtois, the Return of the Number 1
De reus is onderweg
Terwijl hij zijn herstelproces voortzet, ontdekken we voorheen onbekende facetten van zijn persoonlijke en zakelijke leven buiten het veld. Tegelijkertijd blijven we de sportcarrière van Courtois volgen bij Atlético de Madrid en Chelsea totdat hij tekent bij Real Madrid in 2018. Een handtekening waardoor alles zal veranderen.