After getting drunk and disorderly at her ex-boyfriend's wedding, Dr. Mindy Lahiri realizes she needs to get her personal and professional life back on track.
When Shauna takes the office to the town's hottest nightclub, Mindy meets a lawyer who works for the New York Knicks; Jeremy hits on an engaged woman.
Mindy worries about finding the perfect costume when Josh invites her to a Halloween party; Danny and Jeremy finally take their drivers license tests.
Danny agrees to be Mindy's new gynecologist, assuming she will be too uncomfortable to go through with it; Jeremy gets Morgan and Betsy to help him break into Mindy's apartment.
Mindy goes to Gwen's to cook Thanksgiving dinner but is sidetracked when a guy she recently dated is there with another woman; Danny mans the office; Betsy and Jeremy visit Betsy's family.