Extreme Aggressor
When a fourth woman goes missing in Seattle in as many months, the team must profile her captor and find him before he strikes again.
While investigating a serial bomber's attack on a small town, Gideon learns that the perpetrator is a protégé of his nemesis, who had murdered his previous team of profilers.
The Behavioral Analysis Unit quickly determines that the person who kidnapped the daughter of a U.S. district attorney was actually after the victim's twin.