Happy Valley
Catherine's search for Tommy gains momentum when she receives a tip-off regarding his whereabouts. Helen absorbs the shock of hearing that Ann has been abducted.
Catherine and Tommy finally come face-to-face when he discovers he’s a father. But a more sinister discovery leaves Catherine fighting for her life.