Miss Austen
Cassandra Austen races to help her friend Isabella, who is about to lose her home, but her real motive is to find a stash of private letters which could destroy her sister Jane’s reputation. From MASTERPIECE.
Through her feverish delirium, Cassandra guards Jane's letters from her sister-in-law Mary Austen.
Cassandra uncovers the truth about Isabella and Lidderdale's past; Dinah makes a reckless decision; Cassandra takes a final step to protect Jane's legacy.