Panda
Panda, a former cop turned relaxed pacifist, is forced to return to the service, but in his own way; no weapons or violence and not too early in the morning.
What Goes Around
Leo arrives at Panda's shack, chased by Lola, an angry cop; the young man is accused of murdering a tennis champion and begs Panda for help when he discovers his past as a policeman.
Panda agrees to return to duty and team up with Lola, but on his terms, no gun, no vehicle, no police station; while investigating a murder at a party, he and Lola uncover tangled relationships and secrets.
Panda and Lola follow the trail and arrive at the Castan ranch, where they quickly identify a potential crime scene, a boss on the run and a seasonal worker missing; but still no body.
There is a corpse on the bank of AquaParadise; an abandoned baby is found, who turns out to be the missing cleaner's child; Panda and Lola now have a homicide, a kidnapping and a baby on their hands.
Benjamin, 20, dies of a stroke during a Zen retreat; nothing is suspicious at first, but Ben left a strange voice message at the time of his death; convinced it was murder, Panda infiltrates the retreat while Lola officially investigates.