Past Lies
A group of women's lives are suddenly shaken by the appearance a high school classmate, who disappeared twenty-five years earlier on their senior trip.
Driven by guilt, Rita joins Paula at the risk of a confrontation with her friends.
The uncovering of some photos leaves the group in shock; Paula reaches a dead end.