Toy Boy
After seven years in prison, male stripper Hugo Beltrán is unexpectedly granted a retrial; released on parole, he hunts for proof that he was framed for murder.
Hugo finds a way to get a close look at the coroner's wrecked car; Triana follows a suspicious money trail to Melilla; Andrea makes an unlikely friend.
When Andrea hints that his accident on the night of the murder was a cover-up, Hugo searches hospital records to see if Macarena's alibi checks out.
Hugo scrambles to hide the fact that he left Inferno at the time of the new murder; Andrea is approached by an old friend's mother, who makes a plea.
Triana notices Philip's smart watch is missing from police evidence, then realizes its data is likely on the cloud; Macarena learns more about Álvaro.
An ID is made on the body found on the boat, but doubt leads Hugo to check its veracity; Macarena discovers Álvaro's mother knows her son's whereabouts.