Jim Caviezel, Michael Emerson and Taraji P. Henson team up in this thought-provoking crime action drama from Jonathan Nolan and J.J. Abrams. Inspired by the chilling omnipresence of global surveillance, this procedural centers on an off-the-grid CIA agent who partners with a mysterious billionaire to prevent violent crimes.
Reese and Finch must figure out whether a young prosecutor is a victim or a suspect.
Reese and Finch question the machine's reliability when it prompts the investigation of a teenager who was killed years earlier; Finch recalls the origin of the machine.
Reese and Finch must investigate a judge known for his tough sentences, who wants nothing to do with their vigilante justice.
A new person of interest, a beautiful and resourceful woman, leaves Reese captivated.