Oreshura
Starting a New Club Is a Battleground
Chiwa confronts Eita about his new girlfriend; Masuzu forms a club to help Chiwa become popular.
Masuzu wonders how long she can keep the ruse to make Chiwa popular going in order to expand on her past life.