Wine Masters: Baden
In Baden, the hottest region in southwestern Germany, the Heger family has been growing Weissburgunder, Grauburgunder and Spätburgunder -the German versions of Pinot Noir, Pinot Gris and Pinot Blanc- on the terraces of the beautiful and majestic Kaiserstuhl.