Wine Masters: Rhône
In this independent documentary on terroir, taste and tradition the successful Guigal family openly shares their love and passion for wine making. Known as ‘the masters of the Northern Rhône’ Marcel Guigal and his son Philippe Guigal will tell us about Syrah, which was born in the Côte-Rôtie, Viognier and the amazing terroirs of Rhône, where the first vines were planted in Roman times. Robert Parker: “I’ve never seen a producer so fanatical about quality as Marcel Guigal.”